Knipsels uit kranten en tijdschriften uit januari 1969
19690101 Kortere ritten.
19690102 Voorstel tot aanleg metrolijn Ommoord
19690103 In beginsel tot bouw metrolijn Oost besloten
19690103 Metro naar Ommoord kost 325 miljoen
19690103 Metro naar Ommoord
19690103 Metro reed in eerste jaar 30 miljoen passagiers
19690103 Metrolijn naar oosten niet geheel ondergronds (AD)
19690103 Oost krijgt zijn metro (RN)
19690103 Raad huiverig voor aarden wal Alexanderstad
19690103 Rotterdam legt metro naar Oost
19690103 Voor RET wordt 1969 belangrijk jaar
19690106 Rotterdam wil oostelijke lijn voor metro
19690106 Een tarief.
19690106 Vervoerplan.
19690107 Geslaagd eerste jaar voor Rotterdamse metro
19690107 Metro dringend noodzakelijk
19690107 Spoed met metro naar Capelle (HVV)
19690113 Glimmend nieuwe trams
19690114 Bouw metro in de Rotte
19690114 Met de metro naar de Maasvlakte
19690115 Metro naar Oostvoorne zou logischer zijn
19690115 Streekvervoer in zorgen. (HVV)
19690115 Openbaar vervoer tot eenheid maken (Rotterdammer)
19690117 Metrotreinen bijna twee uur over een spoor
19690117 Storing in metroverkeer
19690117 Ttram 5 op proef naar schiebroek
19690117 Tram op nieuwe viaduct
19690117 Tramtijdperk voor Schiebroek ingeluid
19690122 RET plattegrond nog niet veel beter
19690123 Aanvulling dienstregelingboekje
19690123 Aanvulling op RET tijden
19690123 Gratis aanvulling op dienstregeling
19690123 Wegwijs bij de RET
19690124 Verlengde tramlijn 5 feestelijk begroet
19690125 Feestlied voor lijn 5
19690127 Lijn 5 dag na opening uit rails gelopen
19690127 Nieuwe lijn 5 ontspoorde door stenen op de rails
19690127 Rotterdam en z’n tram
19690127 Schiebroek-Rotterdam heden en verleden
19690127 Tramlijn 5 moet nog even wennen
19690127 Tramlijn 5 zaterdag open voor publiek
19690128 Met de metro naar Capelle
19690128 Metro op weg naar Zuidwijk
19690128 Schiebroek zegt lijn 5 fijn dat je er bent
19690129 Lijn 5 glorieus ontvangen in Schiebroek
19690129 Nieuwe RET gids (NRC)
19690130 Dronken man stuurde vrachtauto op tram.
19690131 Aanrijding. (NRC)