Remisering per remise

REMISE HILLEDIJK

Remise in gebruik per 8 mei 1967.
In gebruik per 8.5.1967 voor de lijnen 2, 3 en 9.

Ingedeelde trams:
251-256
351-369

Rangeerdiensten:
520

De voor de spits benodigde Allan stellen voor de lijnen 2, 3 en 9 komen uit remises Kralingen en Hillegersberg.
——————————————————————————————————————–

2.9.1967: lijnen 2, 3 en 11.

Ingedeelde trams:
132-133
251-259
351-367
1055-1056

Rangeerdiensten:
513 en 520

De voor de spits benodigde Allan stellen voor de lijnen 2 en 11 komen uit remise Hillegersberg.
——————————————————————————————————————–

10.2.1968: lijnen 2 en 12.

Ingedeelde trams:
251-274

Rangeerdiensten:
513 en 520

Zoutwagencombinaties:
530-2028
545-2029

Medio augustus 1968 werden de zoutwagencombinaties naar remise Charlois overgebracht.
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
16.07.1969: 257, 259 en 260 naar rechter Maasoever (remise Kralingen).
01.01.1970: vernummering 513 in 2516 en 520 in 2517.
29.05.1970: 257, 259 en 260 naar remise Hilledijk;
29.05.1970: 258, 261 en 262 naar rechter Maasoever (remise Kralingen).
07.05.1971: 265, 266 en 267 naar rechter Maasoever (remise Kralingen).
13.10.1971: 258 en 261 naar remise Hilledijk.
03.11.1971: 2507 naar remise Hilledijk.
26.04.1972: 134 naar remise Hilledijk.
27.04.1972: 130, 1024 en 1034 naar remise Hilledijk.
03.05.1972: 263, 264 en 268 naar rechter Maasoever (remise Kralingen).
—————————————————————————————————

4.5.1972: lijnen 2 en 12.

Ingedeelde trams:
130 en 134
251-261
269-274
1024 en 1034

Werkwagens/rangeerdiensten:
2019, 2028, 2029
2302
2410
2507, 2516, 2517, 2519
—————————————————————————————————

Mutaties:
29.08.1972: 135 en 1048 naar remise Hilledijk.
30.08.1972: 123 en 1042 naar remise Hilledijk.
31.08.1972: 115 en 1040 naar remise Hilledijk.
01.09.1972: 111 en 1029 naar remise Hilledijk.
05.09.1972: 269-271 naar rechter Maasoever (remise Kralingen).
11.10.1972: 131 en 1053 naar remise Hilledijk.
—————————————————————————————————

21.10.1972: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
111+1029
115+1040
123+1042
130+1024
131+1053
134+1034
135+1048
251-261
272-274

Werkwagens/rangeerdiensten:
2302
2516, 2517
2019, 2028, 2029 Remise C
2507, 2519 remise C
————————————————————————————————–

Mutaties:
31.01.1973: 135 naar rechter Maasoever (CW na aanrijding 23.01.1973).
31.01.1973: 109 naar remise Hilledijk.
18.09.1973:269, 270 en 271 naar remise Hilledijk.
20.09.1973: 272, 273 en 274 naar rechter Maasoever (remise Kralingen).
23.05.1975: 374-376 naar remise Hilledijk.
27.05.1975: 251-253 naar rechter Maasoever (remise Hillegersberg).
11.06.1975: 373, 377 en 378 naar remise Hilledijk.
13.06.1975: 254-256 naar rechter Maasoever.
23.07.1975: 379-381 naar remise Hilledijk.
24.07.1975: 257-259 naar rechter Maasoever.
11.08.1975: 382-384 naar remise Hilledijk.
13.08.1975: 260, 261 en 269 naar rechter Maasoever
22.08.1975: 385-386 naar remise Hilledijk.
27.08.1975: 270-271 naar rechter Maasoever.
————————————————————————————————————-

01.09.1975: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
109+1048
111+1040
115+1029
123+1042
130+1024
131+1053
134+1034
373-376

Werkwagens/rangeerdiensten:
2029
2302
2507 en 2517
————————————————————————————————————–

Mutaties:
02.07.1977: 111 buiten dienst.
31.08.1977: 1034 buiten dienst.
05.09.1977: 123 in dienst met 1029. 134 in dienst met 1042. 115 in dienst met 1040.
Omstreeks 18.11.1977: 359 naar remise Hilledijk.
Omstreeks 18.11.1977: 386 naar rechter Maasoever (CW voor herstel na aanrijding 7.11.1977).
Omstreeks december 1977: 109, 111, 1034 en 1053 naar rechter Maasoever (remise Delfshaven).
06.09.1978: 371-372 naar remise Hilledijk.
08.09.1978: 123-1029 naar rechter Maasoever (remise Delfshaven). 134-1048 naar rechter Maasoever (remise Hillegersberg).
——————————————————————————————————————–

09.09.1978: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
115, 130, 131
359, 371-385
1024, 1040, 1042
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
29.11.1978: 2301 naar Linker Maasoever.
17.01.1979: 351 en 386 naar remise Hilledijk.
23.01.1979: 373 en 380 naar rechter Maasoever (CW voor herstel na aanrijding 31.12.1978).
28.03.1979: 365 naar remise Hilledijk.
23.05.1979: 128+1050 naar remise Hilledijk.
25.05.1979: 134+1033 naar remise Hilledijk.
11.09.1979: 351, 371 en 375 naar rechter Maasoever (351 remise Kralingen, 371 en 375 remise Hillegersberg).
——————————————————————————————————————–

01.10.1979: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
115, 128, 130, 131, 134
359, 365, 372, 374, 376-379, 381-386
1024, 1033, 1040, 1042, 1050
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
28.08.1981: A-bak van 378 naar rechter Maasoever (naar CW voor herstel).
26.11.1981: 130 naar rechter Maasoever (remise Hillegersberg).
01.1982: A-bak van 378 naar remise Hilledijk.
26.05.1982: 109 naar remise Hilledijk
27.05.1982: 1024 naar remise Hilledijk.
01.06.1982: 130+1029 naar remise Hilledijk.
——————————————————————————————————————–

01.10.1979: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
109+1024, 115+1040, 128+1050, 130+1029, 131+1042, 134+1033
359, 365, 372, 374, 376-379, 381-386

Werkwagens/rangeerdiensten:
2507 en 2520
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
14.04.1983: 713 naar remise Hilledijk.

09.07.1983: lijn 2. Lijn 12 rijd niet tijdens zomerdienst.

Mutaties:
Medio juli 1983: 1050 naar Amsterdam.
Medio augustus 1983: 1042 naar Tramwegstichting.
13.08.1983: 109, 115 en 1033 op transport naar Engeland.
20.08.1983: 130 en 2507 naar Amsterdam.
18.08.1983: 717 naar remise Hilledijk.
22.08.1983: 715 naar remise Hilledijk.
25.08.1983: 718 naar remise Hilledijk.
26.08.1983: 723 naar remise Hilledijk.

30.08.1983: lijn 2 en lijn 12.

Mutaties:
12.09.1983: 711 naar remise Hilledijk.
13.09.1983: 716 naar remise Hilledijk.
14.09.1983: 714 naar remise Hilledijk.
21.09.1983: 719 naar remise Hilledijk.
22.09.1983: 721 naar remise Hilledijk.
23.09.1983: 722 naar remise Hilledijk.
24.09.1983: 385 naar rechter Maasoever.
26.09.1983: 720 naar remise Hilledijk.
27.09.1983: 712 naar remise Hilledijk.
27.09.1983: 372 naar rechter Maasoever.
28.09.1983: 710 naar remise Hilledijk.
29.09.1983: 374 naar rechter Maasoever.
30.09.1983: 383 naar rechter Maasoever.
21.10.1983: 1040 naar Amsterdam
04.11.1983: 1024 naar Amsterdam
09.11.1983: afgevoerd 128 en 1029.
21.11.1983: afgevoerd 131 en 134.
———————————————————————————————————–
01.12.1983: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
359, 365, 376-379, 381-382, 384 en 386
710-723
————————————————————————————————————–

Mutaties:
27.04.1984: 713 naar rechter Maasoever (naar CW voor herstel aanrijding 27.04.1983).
27.04.1984: 724 naar remise Hilledijk.
10.07.1984: 359 naar rechter Maasoever (naar CW).
10.07.1984: 713 naar remise Hilledijk.
01.11.1984: 382 naar rechter Maasoever.
14.01.1985: 530 naar remise Hilledijk.
02.03.1985: 383 naar remise Hilledijk.
02.03.1985: 719 naar rechter Maasoever (naar CW voor herstel aanrijding 01.03.1985)
05.1985: 530 naar rechter Maasoever.
08.07.1985: 719 naar remise Hilledijk.
29.08.1985: 384 afgevoerd voor renovatie.
30.10.1985: 385 naar remise Hilledijk.
06.01.1986: 2512 naar remise Hilledijk.
02.06.1986: 386 naar rechter Maasoever (CW).
02.06.1986: 725 naar remise Hilledijk.
06.06.1986: 2512 naar rechter Maasoever.
—————————————————————————————————————–

01.07.1986: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
365, 376-379, 381 en 385
710-725
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
20.08.1986: 707 naar remise Hilledijk.
20.08.1986: 365 naar rechter Maasoever.
21.08.1986: 708 naar remise Hilledijk.
21.08.1986: 376 naar rechter Maasoever.
22.08.1986: 709 naar remise Hilledijk.
22.08.1986: 377 naar rechter Maasoever.
27.08.1986: 728 naar remise Hilledijk.
27.08.1986: 378 naar rechter Maasoever.
28.08.1986: 730 naar remise Hilledijk.
28.08.1986: 381 naar rechter Maasoever.
01.09.1986: 729 naar remise Hilledijk.
01.09.1986: 379 naar rechter Maasoever.
02.09.1986: 727 naar remise Hilledijk.
02.09.1986: 383 naar rechter Maasoever.
03.09.1986: 726 naar remise Hilledijk.
03.09.1986: 385 naar rechter Maasoever.
——————————————————————————————————————–

04.09.1986: lijnen 2 en 12

Ingedeelde trams:
707-730
2520
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
04.08.1987: 721 naar rechter Maasoever (CW voor herstel aanrijding 17.07.1987).
01.1988: 721 naar remise Hilledijk.
——————————————————————————————————————–

22.06.1992: lijn 2. Lijn 12 rijd niet tijdens zomerdienst.
——————————————————————————————————————–

07.09.1992: lijnen 2 en 12.
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
13.11.1992: 724 naar rechter Maasoever (CW voor inrichting tram plus).
16.11.1992: 729 naar rechter Maasoever (CW voor inrichting tram plus).
Half februari 1993: 749 naar remise Hilledijk.
Half februari 1993: 712 naar rechter Maasoever (CW voor inrichting tram plus).
Eind februari 1993: 750 naar remise Hilledijk.
Eind februari 1993: 707 naar rechter Maasoever (CW voor inrichting tram plus).
01.03.1993: 724 naar remise Hilledijk.
01.03.1993: 708 naar rechter Maasoever (CW voor inrichting tram plus).
12.03.1993: 712 naar remise Hilledijk.
17.03.1993: 729 naar remise Hilledijk.
——————————————————————————————————————–

18.05.1993: lijnen 2 en 12.

Ingedeelde trams:
710-730
749-750
2512 en 2520
——————————————————————————————————————–

05.06.1993: lijn 2 (lijn 12 opgeheven).
——————————————————————————————————————–

Mutaties:
18.08.1993: 719 naar rechter Maasoever (remise Hillegersberg).
18.08.1993: 385 naar remise Hilledijk.
19.08.1993: 720 naar rechter Maasoever (remise Hillegersberg).
19.08.1993: 367 naar remise Hilledijk.
20.08.1993: 721 naar rechter Maasoever (remise Hillegersberg).
20.08.1993: 378 naar remise Hilledijk.
19.09.1994: 378 naar Amsterdam.
26.10.1994: 367 naar Amsterdam.
09.03.1995: 701 naar remise Hilledijk.
09.03.1995: 717 naar rechter Maasoever.
10.03.1995: 704 naar remise Hilledijk.
10.03.1995: 718 naar rechter Maasoever.
11.03.1995: 705 naar remise Hilledijk.
11.03.1995: 710 naar rechter Maasoever.
13.03.1995: 734 naar remise Hilledijk.
13.03.1995: 711 naar rechter Maasoever.
14.03.1995: 744 en 747 naar remise Hilledijk.
14.03.1995: 716 en 725 naar rechter Maasoever.
———————————————————————————————————–

15.03.1995: lijn 2.

Ingedeelde trams:
701, 704-705, 712-715, 722-724, 726-730, 734, 744, 747, 749-750.
—————————————————————————————————————-

Mutaties:

23.02.1996: 714 en 720 naar remise Hilledijk.
24.02.1996: 711 naar remise Hilledijk
24.02.1996: 723 en 726 naar rechter Maasoever.
Eind mei 1996: 749 naar rechter Maasoever (CW).
Half juli 1996: 723 naar remise Hilledijk.
Half juli 1996: 710 naar rechter Maasoever (CW).
06.08.1949: 749 naar remise Hilledijk (laatste tram vervoerd met dieplader).
——————————————————————————————————————

09.09.1996: lijnen 2 en 20